Siirry sisältöön

Jooga pr-tapahtuman järjestäminen Välihömpsylle

Pohjatietoa sen verran, että olen osakkaana Välihömpsy-yrityksessä. Välihömpsy on hunajalla makeutettu limonadi eli luonnollinen vaihtoehto muille limppareille. Yksi unelmistamme oli järjestää pr-tapahtuma osana markkinointia. Nyt syksyllä päätimme toteuttaa tämän unelman. Markkinoimme Välihömpsyä rentoutumisjuomana rentoihin hetkiin. Ydinkohderyhmänämme pidämme äitejä, joille on tärkeää luonnollisuus. Kävimme läpi erilaisia tapahtumakonsepteja, kuten saunomista, joogaa, kävelylenkkejä ja jopa lasten hoitoa, jotta äidit voisivat rentoutua. Päädyimme joogaan.

Minun vastuullani oli tapahtuman toteuttaminen. Suvi Pajunen suunnitteli joogan sisällön ja ohjasi joogatunnin. Minä huolehdin matot, sopivan paikan ja kutsuin osallistujiksi vaikuttajia kohderyhmästämme. Yhtiökumppanini Miika leipoi korvapuusteja ja keitti kahvia joogan jälkeen nautittavaksi sekä hommasi osallistujille lahjakassit.

Ymmärrän nyt paremmin, miten vaikuttajamarkkinointi toimii. Oli hauskaa järjestää tapahtumaa, jossa olemisesta myös itse nautin. Omalle yritykselle tapahtumaa järjestäessä kuluja ja niitä vastaavia markkinoinnin hyötyjä tulee mietittyä tarkemmin kuin opiskelijatapahtumia järjestäessä.

Linkki Välihömpsyn nettisivuille:
https://www.valihompsy.com/

ja Instagramiin:
https://www.instagram.com/valihompsy